Rada Organizacji Pozarządowych Miasta Olsztyna i Urząd Miasta Olsztyna serdecznie zaprasza organizacje pozarządowe działające na terenie Gminy Olsztyn w sobotę 18 listopada 2017 roku godz. 10.00-12.00 (Ratusz, Pl. Jana Pawła II 1, sala 219) do udziału w Forum Organizacji Pozarządowych pt. "Polski Olsztyn 100 lat temu".
W trakcie dorocznego spotkania rozstrzygnięte zostaną konkursy:
W programie m.in.:
Udział w Forum i Targach organizacji pozarządowych jest bezpłatny.
W trakcie Forum odbędą się TARGI PRACY WOLONTARYJNEJ. Wszystkich chętnych zachęcamy do przygotowania własnej oferty pracy wolontaryjnej, jaką można powierzyć wolontariuszom/wolontariuszkom. Ofertę pracy można złożyć w terminie do 16 listopada 2017 r. za pomocą formularza oferty pracy i przesłać do biura Olsztyńskiego Centrum Organizacji Pozarządowych na adres: olsztynwolontariat@gmail.com bądź osobiście.
Ze względów organizacyjnych prosimy o potwierdzenie przybycia na Forum do dnia 16.11.2017 r. za pomocą formularza zgłoszeniowego lub telefoniczne tel. 89 522 28 21 lub 503 680 500.
Forum jest współorganizowane w ramach projektu: „Olsztyńskie Centrum Organizacji Pozarządowych” dofinansowanego przez Gminę Olsztyn, realizowanego przez Związek Stowarzyszeń „Razem w Olsztynie.